Niet tevreden over SALT?

Kwaliteit staat bij SALT voorop. Er wordt veel aandacht besteed aan de kwaliteit van al onze processen maar ook in de contacten met cliënten en aanvragers.

Gedurende het hele jaar houden wij verschillende steekproeven op locatie en kijken dan naar de manier van werken, naar kwaliteit. Tevredenheid van cliënten en aanvragers is voor ons dan ook een belangrijk item.

Het kan zijn dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent over SALT. Als u een verbeterpunt of klacht heeft, dan horen wij dat graag van u. Dit geeft ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren en ons uiterste best te doen om uw klacht op te lossen.

U kunt dit formulier invullen zodat uw verbeterpunt of klacht zo snel mogelijk door de klachtencommissie in behandeling genomen kan worden.
Wekelijks komt deze commissie bijeen. Er volgt altijd terugkoppeling naar de melder.
Onze klacht afhandeling is geregeld conform de Wet klachtrecht cliënten zorgsector (Wkcz) welke regelt hoe zorgaanbieders met klachten om moeten gaan.